מהם שירותי ניטור ומעקב רפואי מרחוק ועל מה הם מתבססים:

עם העלייה בגיל עולה שיעור החולים המורכבים, אשר סובלים משילוב של מחלות, כמו גם שיעורי החולים במחלות כרוניות, כמו סוכרת ויתר לחץ דם, הדורשים השגחה רפואית קפדנית ורציפה. 

כבר היום מתקשים ספקי הבריאות השונים להתמודד עם עומס הביקורים התכופים של חולים אלה במרפאות ועם עלותם הכבדה של האשפוזים החוזרים. הצפי כי מגמות אלה יימשכו, בשנים הקרובות צפוי הביקוש לשירותי בריאות הניתנים בבתי חולים ומרפאות לגבור על ההיצע.

ניטור מרחוק של מטופלים הוא גישה חדשנית של טיפול רפואי המבוססת על טכנולגיית (I.O.T “האינטרנט של הדברים”), אשר התקנים חכמים מחוברים לחולה והעברת נתונים באופן רציף ממלאים בה תפקיד משמעותי.

כיום, התקנים רפואיים ניתנים ללבישה עם חיישנים ומנגנוני הפעלה כבר מסוגלים לנטר את מצבו הבריאותי של המטופל באופן רציף ובזמן אמת. הם יכולים לאסוף נתונים קריטיים אלה בכל עת ובכל מקום, בין אם המטופל נמצא בביתו או בבית החולים. לאחר מכן הם יכולים לשדר נתונים חיוניים אלה לצוות הרפואי באופן אלחוטי באמצעות פלטפורמות מבוססות ענן. ההתקנים מתריעים מיד על כל שינוי בסימנים החיוניים ומאפשרים התערבות מהירה וממוקדת יותר.

השילוב בין ניטור ביתי לבין אבחון והתייעצות עם רופא מרחוק יכול לספק פתרונות של טיפול רפואי מהיר ויעיל יותר. המטרה היא למנוע מחלות ולטפל בהן באופן אפקטיבי יותר תוך הפחתת כמות האשפוזים ושיפור חוויית המטופל.


להלן רשימת שירותי הניטור אשר ניתנים באמצעות מרכז המומחים של "קהילה בריאה":

  • ניטורBMI  ומניעת השמנת יתר. 

  • ניטור ומעקב חולי אי ספיקת לב.

  • ניטור ומעקב חולי אי ספיקת ריאות.

  • ניטור ומעקב חולי סוכרת מסוג 1 ו- 2.

  • ניטור ומעקב חולי יתר לחץ דם.

  • ניטור ומעקב חולים נוירולוגים וחולי פרקינסון.

  • ניטור ומעקב מבוגרים למניעת נפילה + איתור נפילה.

  • ניטור ומעקב מבוגרים חולים כרוניים בבית.

  • טיפול בבעיות שינה באמצעות ניטור מרחוק.

העתיד כבר כאן

המעבר לניטור מרחוק של מטופלים אינו בגדר מגמה חולפת. שירותי  הניטור הרפואי המופעלים ומנוהלים באמצעות  "מומחי הקהילה הבריאה"  יהפוך את הטיפול הרפואי למניעתי, הוא ימלא גם תפקיד משמעותי בשיפור היעילות והפחתת העלויות בתקופה בה תחום הבריאות מצוי תחת לחצים חסרי תקדים. טכנולוגיית החיישנים המתקדמת של שירותי הניטור  מסמלת את מגמת השינוי  ושינוי זה ימשיך להתוות את הדרך לטיפול חכם וטוב יותר במטופלים.



לתיאום תור מהיר לשירותי ניטור ומעקב מרחוק?
לקבלת מידע נוסף צרו עימנו קשר וצוות המרכז ישמח לעמוד לשירותכם

 בעמוד צור קשר או בטלפון 1700508058




    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

    כבר נרשמת למועדון?

    מועדון הטבות הבריאות של ישראל

    חברי המועדון מממשים הטבות אקסקלוסיביות וזכויות בשווי אלפי שקלים